نام و نام خانوادگی مسئول واحد  : حامد پرند
تحصیلات : کارشناس پرستاری
شماره تماس : ۵۳۸۳۱۱۰۲  *  ۰۹۹۱۳۳۰۳۶۹۶
داخلی :  ۲۰۳
 مکان : طبقه همکف - بخش اداری - روبروی  بایگانی ومدارک پزشکی

 

اهداف واحد رسیدگی به شکایات:

۱- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان

۲- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان

۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای

 

قابل توجه مراجعه کنندگان محترم:

جهت داشتن هر گونه شکایت به واحد رسیدگی به شکایات می توانید از طریق های زیر اقدام کنید:

شیفت صبح : مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات در طبقه همکف - بخش ااداری - روبروی بایگانی و مدارک پزشکی و در صورت عدم حضور :

تماس با شماره ۰۹۹۱۳۳۰۳۶۹۶

ساعت کار واحد رسیدگی به شکایات : ۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰

عصر و شب : در صورت هر گونه شکایت به دفتر سوپروایزر واقع در طبقه دوم مراجعه نمایید، در صورت عدم حضور با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تلفن همراه مستقیم سوپروایزر ۰۹۱۷۰۹۱۶۳۱۶ و یا ۰۹۳۹۶۱۶۶۳۱۶

 

واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان شهدا سلامت:

این واحد در بخش اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به  غیر ازایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های بیمارستان انتقادی داشته باشند آماده دریافت انتقاد و شکایات آن مدد جویان خواهد بود.

 

مراجعه کننده گرامی در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارائه شده در این مرکز:

۱- شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت ودر صندوق شکایات بیندازید.

۲-به سایت بیمارستان، راهنمای مراجعین، فرم های مورد نیاز فرم طرح شکایت مراجعه نمایید و پس از پرینت صفحه و تکمیل، آن را تحویل قسمت رسیدگی به شکایات دهید.

۳-مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت در قسمت خدمات الکترونیکی.

۴-از طریق ارسال شکایت به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۷۳

۵-مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در طبقه همکف بیمارستان.

 

لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:

۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید.

۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید.

۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.