بیمارستان شهدای سلامت نی ریز
برگزاری کمیته زایمان ایمن و پیگیری مرگ و میر مادران پر خطر با هدف ارتقای کیفیت خدمات مراقبتی و درمانی
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سلامت نیریز، کمیته زایمان ایمن و پیگیری مرگ و میر مادر پرخطر با حضور دکتر« سروش صدر» رئیس بیمارستان، «لیلا همایونی» مدیر دفتر پرستاری، «پریسا زارعی» معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز و سایر اعضا و مسئولان مرتبط برگزار شد.

دکتر «سروش صدر» با بیان اینکه سلامت مادران از مهمترین شاخصهای نظام سلامت است، افزود: شناسایی و رفع موانع موجود در مسیر ارائه خدمات به مادران پرخطر، از اولویتهای این کمیته است.
او عنوان کرد: در این نشست، موارد مرتبط با زایمان ایمن، روند پیگیری مادران در معرض خطر و چالشهای موجود در ارائه خدمات مورد بررسی قرار گرفت.
صدر در ادامه گفت: اعضای کمیته راهکارهای مختلفی را برای تسهیل ارجاع مادران پرخطر به درمانگاه تخصصی و افزایش دسترسی آنان به خدمات مورد نیاز مطرح و بررسی کردند.
دکتر «سروش صدر» در پایان افزود: هماهنگی و همکاری مستمر میان واحدهای مختلف درمانی و بهداشتی نقش مهمی در ارتقای سلامت مادران و کاهش عوارض احتمالی دوران بارداری و زایمان خواهد داشت./ف زردشت
پایان خبر
نظر دهید