• 1405/03/25
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهدای سلامت نی ریز

آغاز ساخت همراه‌سرای بیمار در بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز

«دکتر سروش صدر» رئیس بیمارستان شهدای سلامت  از آغاز ساخت همراه‌سرای بیمار در این مرکز درمانی به همت مجمع شورای خیرین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز، «دکتر سروش صدر» با اعلام این خبر گفت: عملیات ساخت همراه‌سرای بیمار با هدف فراهم‌سازی فضایی مناسب برای اسکان و رفاه حال همراهان بیماران بستری در بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز آغاز شده است.

او با بیان اینکه همراهان بیماران در طول دوره درمان نیازمند فضایی مناسب برای استراحت و اقامت هستند، افزود: اجرای این طرح گامی مؤثر در راستای ارتقای خدمات رفاهی و تکریم مراجعان خواهد بود.

رئیس بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز عنوان کرد: ساخت این مجموعه با حمایت و مشارکت مجمع شورای خیرین سلامت و خانواده مرحومه "معصومه کیخسروی" همسر مرحوم "حاج محمود باغبان" در حال ساخت است که این اقدام ارزشمند، جلوه‌ای ماندگار از مشارکت خیرین در توسعه خدمات سلامت و حمایت از بیماران و همراهان آنان به شمار می‌رود.

او در ادامه افزود: همراه‌سرای بیمار پس از بهره‌برداری، امکانات مناسبی را برای همراهان بیماران فراهم خواهد کرد و بخشی از دغدغه‌های آنان را در زمان بستری بیماران کاهش می‌دهد.

«دکتر سروش صدر» در پایان افزود: از همراهی و حمایت خیرین نیک‌اندیش شهرستان در اجرای این طرح قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با تکمیل آن، گام دیگری در جهت افزایش رضایتمندی مراجعان و ارتقای خدمات بیمارستان برداشته شود./ف زردشت

پایان خبر

  • گروه خبری : تازه های خبر نی ریز ,اسلایدشو,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 154813
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید