نام و نام خانوادگی مسئول واحد : حامد پرند
تحصیلات : کارشناس پرستاری
شماره تماس : ۵۳۸۳۱۱۰۲ * ۰۹۹۱۳۳۰۳۶۹۶
داخلی : ۲۰۳
مکان : طبقه همکف - بخش اداری - روبروی بایگانی ومدارک پزشکی |
اهداف واحد رسیدگی به شکایات:
۱- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان ۲- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان ۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای
قابل توجه مراجعه کنندگان محترم: جهت داشتن هر گونه شکایت به واحد رسیدگی به شکایات می توانید از طریق های زیر اقدام کنید: شیفت صبح : مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات در طبقه همکف - بخش ااداری - روبروی بایگانی و مدارک پزشکی و در صورت عدم حضور : تماس با شماره ۰۹۹۱۳۳۰۳۶۹۶ ساعت کار واحد رسیدگی به شکایات : ۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ عصر و شب : در صورت هر گونه شکایت به دفتر سوپروایزر واقع در طبقه دوم مراجعه نمایید، در صورت عدم حضور با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: شماره تلفن همراه مستقیم سوپروایزر ۰۹۱۷۰۹۱۶۳۱۶ و یا ۰۹۳۹۶۱۶۶۳۱۶
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان شهدا سلامت: این واحد در بخش اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به غیر ازایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های بیمارستان انتقادی داشته باشند آماده دریافت انتقاد و شکایات آن مدد جویان خواهد بود.
مراجعه کننده گرامی در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارائه شده در این مرکز: ۱- شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت ودر صندوق شکایات بیندازید. ۲-به سایت بیمارستان، راهنمای مراجعین، فرم های مورد نیاز فرم طرح شکایت مراجعه نمایید و پس از پرینت صفحه و تکمیل، آن را تحویل قسمت رسیدگی به شکایات دهید. ۳-مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت در قسمت خدمات الکترونیکی. ۴-از طریق ارسال شکایت به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۷۳ ۵-مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در طبقه همکف بیمارستان.
لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید: ۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید. ۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید. ۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.
|