بیماران و مراجعین گرامی :
شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد - انتقاد و یا شکایت به یکی از طریق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل نمائید 
۱- سایت بیمارستان
     به آدرس neyrizshp.sums.ac.ir ( فرم الکترونیکی ثبت شکایات و دریافت کد رهگیری )
۲- مراجعه حضوری 
     الف : مراجعه به دفتر رسیدگی به شکایات در ساعات اداری واقع در بخش اداری یا تماس با تلفن ۰۹۹۱۳۳۰۳۶۹۶
     ب : مراجعه به دفتر سوپروایزر واقع در بخش اداری در ساعات غیراداری یا تماس با تلفن ۰۹۱۷۰۹۱۶۳۱۶
۳- مکاتبه ای 
      شما می توانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در کنار صندوق رسیدگی به شکایات که در بخش اداری و بخش اتفاقات بیمارستان نصب شده است ثبت نموده و در صندوق مربوطه بیندازید
۴- تماس تلفنی 
     شما می توانید با شماره تلفن تماس حاصل نمائید و در صندوق صوتی مربوطه پیغام و شماره تماس خود را گذاشته تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود 
۵- پیامک 
     ارسال پیامک از طریق شماره ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۷۳
 
قابل ذکر است موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی و پاسخ داده خواهد شد