بیماران و مراجعین گرامی :
شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد - انتقاد و یا شکایت به یکی از طریق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل نمائید
۱- سایت بیمارستان
به
آدرس neyrizshp.sums.ac.ir ( فرم الکترونیکی ثبت
شکایات و دریافت کد رهگیری )
۲- مراجعه حضوری
ب : مراجعه به دفتر سوپروایزر واقع در بخش اداری در ساعات غیراداری یا تماس با تلفن ۰۹۱۷۰۹۱۶۳۱۶
۳- مکاتبه ای
شما می توانید مراتب را با ذکر نام و
شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در
فرم های موجود در کنار صندوق
رسیدگی به شکایات که در بخش اداری و بخش
اتفاقات بیمارستان نصب شده است ثبت نموده و در صندوق مربوطه بیندازید
۴- تماس تلفنی
شما می توانید با شماره تلفن تماس حاصل نمائید و در صندوق صوتی مربوطه پیغام و شماره تماس خود را گذاشته تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود
ارسال پیامک از طریق شماره ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۷۳
قابل ذکر است موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی و پاسخ داده خواهد شد