بیمارستان شهدای سلامت نی ریز
برگزاری کمیته نظام ارجاع الکترونیک در بیمارستان شهدای سلامت نیریز
دکتر«سروش صدر» رئیس بیمارستان شهدای سلامت نیریز از برگزاری کمیته نظام ارجاع الکترونیک از سطح یک به سطح دو با هدف تسهیل دسترسی بیماران به خدمات تخصصی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سلامت نیریز، رئیس بیمارستان شهدای سلامت با اعلام این خبر گفت: کمیته نظام ارجاع الکترونیک از سطح یک به سطح دو با حضور دکتر «سروش صدر» رئیس بیمارستان، «لیلا همایونی» مدیر دفتر پرستاری و «پریسا زارعی» معاون شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
دکتر«سروش صدر» با بیان اینکه اجرای صحیح نظام ارجاع نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیماران دارد، افزود: هماهنگی میان مراکز سطح یک و سطح دو میتواند موجب تسریع در روند دریافت خدمات تخصصی و افزایش رضایتمندی مراجعان شود.
او در ادامه گفت: در این نشست، روند نوبتدهی درمانگاههای تخصصی بر اساس ارجاع الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای بهبود فرآیند پذیرش و ارائه خدمات به بیماران مطرح شد.
«سروش صدر» عنوان کرد: ساماندهی نوبتدهی بیماران ارجاعی و ایجاد هماهنگی بیشتر میان واحدهای مرتبط از مهمترین موضوعات مطرح شده در این کمیته بود.
او در پایان افزود: در راستای تسهیل نوبتدهی درمانگاه پزشکان متخصص بر اساس ارجاع الکترونیک، تصمیمات لازم اتخاذ و بر اجرای دقیق مصوبات تأکید شد./ف زردشت
پایان خبر
نظر دهید