• 1405/03/30
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بیمارستان شهدای سلامت نی ریز

نشست صمیمانه مدیر دفتر پرستاری با جمعی از پرستاران بخش داخلی بیمارستان شهدای سلامت

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز، نشست صمیمانه مدیر دفتر پرستاری با جمعی از پرستاران بخش داخلی بیمارستان  مطابق روال هفته‌های گذشته، برگزار شد.

در این نشست، پرستاران و کارکنان بخش داخلی به بیان مشکلات، کمبودها و نواقص موجود در محل خدمت خود پرداختند و دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را در خصوص تعرفه‌های پرداختی مبتنی بر عملکرد مطرح کردند.

در ادامه، مدیر دفتر پرستاری ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی پرستاران، بر اهمیت تعامل، هم‌اندیشی و گفت‌وگوی مستمر تأکید کرد و قول داد مطالبات و مشکلات مطرح‌شده را مورد بررسی قرار داده و در حد توان و در چارچوب ضوابط، اقدامات لازم را برای رفع آن‌ها انجام دهد.

او در پایان افزود: این نشست‌ها با هدف تقویت ارتباط میان مدیریت و کارکنان پرستاری، افزایش رضایتمندی شغلی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی به‌صورت مستمر برگزار می‌شود./ف زردشت 

پایان خبر

 

  • گروه خبری : تازه های خبر نی ریز ,اسلایدشو,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 155203
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید